Catalizăm performanță, încurajăm creativitatea și ADN-ul antreprenorial

Creștem talente și ne dorim alături oameni care să rezoneze la aceleași valori

De 18 ani generăm valoare pentru parteneri bazându-ne pe ADN-ul nostru antreprenorial, pe echipă și pe creativitatea sa. Suntem antrenați să oferim suport și folosim tehnologia și abordarea consultativă pentru a accelera și simplifica dezvoltarea business-urilor clienților noștri. Credem în integritate și în puterea inovației, iar fiecare dintre noi este inițiator și creator de solușii. Livrăm soluții IT&C, catalizând performanță și leadership.

Creștem talente și ne dorim alături oameni care să rezoneze la aceleași valori.

Dacă vrei să faci parte din echipa APS, te invităm să consulți pozițiile în recrutare disponibile aici. Pentru alte colaborări, echipa de resurse umane poate fi contactată la adresa cariere@aps.ro

0

BIROURI ÎN ȚARĂ

0

ECHIPE

0

ANGAJAȚI

OFERTE JOBURI ÎN VÂNZĂRI B2B

Agent de vanzari B2B

  • FULL TIME

Dacă știi cum să transformi un draft într-o ofertă de nerefuzat; dacă crezi că nu faci vânzare, ci îți ajuți clienții; dacă ești pasionat de tot ceea ce înseamnă telecomunicații; dacă îți faci treaba fără să te verifice cineva; dacă știi diferența între grup și echipă, te asteptăm în echipa APS! Căutăm un nou coleg pentru Sibiu, și unul pentru Craiova - cu personalitate dinamică, deschisă, orientată spre oameni și cu dorință de afirmare. Iar dacă nu este pentru tine căutarea noastră, ajută-ne să dăm sfoară în țară!

Ce ne-ar plăcea să găsim la noul coleg:

  • Experiență în vânzarea de produse & soluții IT și servicii telecomunicații
  • Experiență în oferirea de consultanță tehnica clienților
  • Excelentă cunoaștere și stăpânire a procesului de vânzare consultativă
  • Cunoștințe privind piața de telecomunicații (noutăți, concurență, etc)
  • Experiență pe o poziție de coordonare de 3-5 ani
  • Abilități excelente de negociere cu furnizori și clienți
  • Abilități de inter-relaționare, comunicare și prezentare
  • Abilități de organizare și management al timpului
  • Proactivitate și spirit de echipă
  • Studii superioare finalizate
  • Engleză la un nivel mediu (scris și vorbit)
  • Permis de conducere categoria B.

Ce va face noul nostru coleg:

  • Analizează tendințele pieței și propune Managerului General obiective de vânzări și profit
  • Realizează și implementează strategia de vânzări de servicii și produse telecom
  • Descoperă oportunități de afaceri pentru soluțiile din portofoliul firmei
  • Prospectează permanent piață în vederea identificării clienților potențiali (persoane juridice)
  • Anticipează și identifică impedimente legate de noii clienți pentru a maximiza penetrarea noii piețe de business
  • Organizează și negociază de principiu parteneriatele ce vor fi transformate în contracte
  • Asigură asistență tehnică și comercială atât pentru parteneri/distribuitori cât și pentru angajații companiei
  • Stabilește metodele concrete de deblocare, creare și dezvoltare a canalelor de vânzări pe zona alocată
  • Construiește relații de parteneriat cu clienții cu scopul vânzării produselor și serviciilor telecom
  • Efectuează cursuri de pregătire și prezentări pentru clienți și angajați și trimite informări periodice asupra noutăților apărute în zona alocată
  • Se implică în zona de analiză și project management astfel încât proiectul ofertat să fie implementat corespunzător nevoilor particulare ale clientului
  • Realizează analize periodice privind cifra de afaceri, volumul vânzărilor, etc
  • Furnizează consultanță cu privire la noutățile tehnologice din portofoliul firmei

Chiar dacă ne-ar plăcea să primim un CV din partea ta, vom aprecia și o invitatie la o cafea. Și ca să ne intelegem, deschidem o oportunitate nouă pentru o persoana alături de care să construim. Putem comunica pe adresa: cariere@aps.ro.

Operator call center

  • FULL TIME
  • PART TIME

Rolul noului coleg cuprinde:

  • Promovează portofoliul de produse și servicii deținut de Telekom România (voce, internet mobil și fix, tv, soluții IT, echipamente IT&C, etc)
  • Realizează propuneri adaptate la necesitățile fiecărui client
  • Gestionează procesul de vânzare în toate fazele sale
  • Oferă consultanță clienților din portofoliul alocat
  • Identifică potențiali noi clienți în zona alocată
  • Realizează parteneriate pe termen lung cu clienții companiei

Ne dorim colegi care să creeze valoare, pentru clienți și pentru echipele din care fac parte.

Ne-ar plăcea să găsim la tine incisivitate, flexibilitate și perseverență. Un plus din partea ta poate fi experiența în vânzări business to business și cunostințele de baza IT&C.